Helgen

Hej !

Helgen som varit har vi spenderat i Skellefteå.
Tömt huset helt och hållet och hälsat på svärmor. Ätit god mat och fyndat en bok som jag letat .
Växa & Upptäcka Världen heter den och är en väldigt eftertraktad bok som slutat tryckas.
Kvinnan ville ha en ostbågspåse i utbyte vilket jag är galet nöjd med då man kan få 500 spänn för boken ! :)

Det var mer grejsimojs i huset än vad vi kom ihåg ,men nu är huset äntligen tomt!
Blir ett ok som lyfts från våra axlar då vi försökt bli av med huset länge. *puuh*
En del som fanns i huset kommer ut på min facebook-loppis. 
Nu ska jag fokusera på att få ut så mycket som möjligt så att det blir tomt på grejer i Eltons rum.
Vill kunna börja inreda hans rum och jag ser väldigt mycket framemot det :)

Ska försöka hitta en klänning till bröllop i maj där temat är Black&White.
Är inte så fasligt förtjust i de färgerna alls men nog ska jag lyckats hitta nått fint att ha på mig :)
Kroppen förändras fortfarande efter graviditeten så jag tycker det är svårt att veta vad man ska beställa för storlek. Har ju faktiskt börjat träna ,så min förhoppning är ju att jag ska gå ned i vikt tills dess.
Har beställt lite roliga saker från en webshop som heter Syskonhuset och även
dessa kläder är beställda till Elton från Blingo !




Färgen överensstämmer mer med det man ser på byxan. Bodyn ser blek och "blaskig" ut på bilden.
Äsch .. jag har en hel del att skriva men just nu passar det inte alls.
Elton är grinig och jag har ett par kartonger med grejer att tömma.
Mr.D har skallebang och vill ta ett bad så då ska vi försöka lösa det :)

// ♥ Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback