Shopping resa

Hej hopp!
I fredags åkte jag & Mr.D med ett par vänner upp till Haparanda på Ikea.
Första gången Elton fick vara ensam med mormor & första gången vi var barnfria :)
Kändes helmysko till en början men jag lyckades njuta tillslut.
Vi strosade på i godan ro och svammlade och shoppade. Hade jättetrevligt !
Välplanerad färd och jag är supernöjd med alla inköp. Vi har kommit på skitmånga fiffiga lösningar på en massa grejer här hemma och allt passade så himla bra!
Igår då jag hade fått sovmorgon och steg upp hade hjärtat redan byggt ihop möbler och donat. ♥
Vi har köpt en hel del grejer till Eltons rum som får stå tills jag har sålt bort det mesta av allt tjafs som står där inne nu. Just nu agerar hans rum "förråd".
Gick jättebra med barnvakt också . Så skönt!

Inget babysim idag då det var inställt :/
Ska passa på att göra nytta här hemma istället då - lättare då man är två så en kan ta lilleman.
Idag får dock Mr.D sovmorgon och ligger och snarkar än så det får vänta :)

Melodifestivalen igår! Swedish Housewife,s gick INTE vidare ?!?
Jag tyckte den låten var "catchig". Iaf bättre än Sean Banan! ... Men men
Smakade de nya Cheeze Heartz till mellomyset och det var riktigt mumsiga.
Inte bara smaken som gjorde det utan även konsistensen.
Try it ! :)




Nä..dags att hänga tvätt.
Ha en härlig söndag där ute !

Jeanette



Kommentarer
Postat av: Josephine-Mamma till Elika & Nick

Hej! Vi fick det där bollhavet så vet tyvärr inte vart det är köpt. :-( ledsen att inte kunna hjälpa till mer. Ha en fortsatt trevlig kväll! // Jossan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback