Mja ?


Har haft en riktig jävla skitstart på dagen och försöker/ har försökt tänka positivt och "ställa om" hela dagen.
Har en god j*vla anledning som jag inte vill gå in på här på bloggen!

Så..då byter vi fokus och riktar in oss på lite kuliga saker istället :)
Jag skrev lite om mina fynd igår..


Det som är på bilden + en kruka,två st leksaker till, en lampskärm, och en glasskopa gick lös på hela ..
170 kr ! :)
Hittade sådana kepsar jag letar till lilleman idag.
Rea på Åhlens där jag hade ett presentkort från min förrförra födelsedag :P
Sen har vi köpt oss en "fodrad"picknickpläd då vi märkt att vi behöver en sådan.

Vi har en deal jag & MrD. Vi lägger lilleman varannan kväll och den som inte
nattar ska plocka undan efter våran lilla marodör .
Han är inne i en period då det roligaste han vet är att banka skiten ur alla leksaker eller snöra dem åt h-vete.
Det är jättekul ?!? att leka med honom :P

 
Man får plocka undan på kvällen på de mest märkliga ställen, i soffan, under soffan, i köksskåp, i skohyllan, osv
Ibland får jag leta mig blålila efter tv dosan på kvällen :D

 Såhär ser det ut efter Elton "gått lös" en eftermiddag!
Vardagsrum


och kök :)
Av någon anledning lyckas jag inte rotera dessa bilder hur jag än försöker.

Nu är det inte länge kvar tills lilleman går !
Och han har börjat säga Mamma och Pappa och vet vad det är han säger.
Då han ser nån av katterna så säger han - Maaaooo ♥
Och så är han JÄTTEDUKTIG på att säga - Näh och skaka på huvudet. 
Det gör han typ så fort man frågar nått ..förutom om man kommer med en fruktpuré eller yoghurt.
Då säger han Mmmmm :)

Vi har köpt större vällingflaskor då han aldrig blir nöjd med bara en "portion" inför läggning.
Vi köpte en MaM 330 ml , ikväll sög han in sig en hel sån!

 

Sen har vi även beställt sugproppstallrik åt honom då han gärna äter själv, men som jag skrev tidigare ...
antingen bankar skiten ur tallriken eller snör det åt h-vete.
Det ska helst låta illa också :D
Såhär kan det se ut då han ska äta själv !  :D

Har även beställt en ny spegel till bilen då den andra gått sönder. En sån så föraren kan se barnet.
En specialare till solskydd som ska täcka hela rutan, och en förvaring för bilen där man kan stoppa ned allt möjligt från leksaker till nappflaskor, tuttar och dyl. Sånt som alltid kan vara bra att ha med sig om man glömmer skötväskan eller glömt packa just detta i skötväskan. Åså lite annat.
Väntar på paket :)


Elton åker bil med stil

I nästa inlägg ska ni få se hur det ser ut i Eltons rum .

Jeanette



 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback