30 år

Den 27 maj fyllde jag 30 år!
Hade firande i 3 dagar och blev så glad över allt uppvaktande och
alla som tänkte på mig, och kom ihåg min födelsedag.
Fick superfina presenter - Presentkort på Rosenday Spa, Presentkort på Make Up Store, Presentkort på X-treme Beauty på över 2 lax ! , 30 olika små paket med fyndiga saker i , såsom choklad jag gillar, thékoppar jag önskat mig, nagellack osv.
Presentkort på en middag på restaurang så jag och Mr.D kan gå ut och vara lite romantiska ♥
Pengar, massvis med fina buketter, en fint silverhalsband, mm
Så tacksam över alla fina presenter !
Dessa fina blommor fick jag av mina söta småbröder.


Men bäst av allt var nog att jag blev överraskad på lördagen före min födelsedag av ett par vänner som kom bakom dörren och sjungandes "rövade bort" mig :)
De hade fixat med gott dricka och tilltugg, gjort en söt tårta , ostbricka & vin, och så satt vi och surrade
såsom vi är bäst på :P, och sedan gick vi ut på krogen.
Vi ville dansa ,tyvärr var det rätt kass musik men det gjorde inte kvällen mindre bra för det.
Jag blev så paff att jag inte visste hur jag skulle reagera då dem dök upp bakom dörren.
David hade helt villat bort mig så att jag verkligen inte väntade mig nått sånt :P
Så otroligt glad över att någon anstängt sig för att göra något fint för lilla mig !
Det var det bästa med min födelsedag !

Vissa lämnade mer att önska men det var nog väntat.
Jag har slutat bli förvånad , och jag har slutat bli ledsen.
Det tjänar ingenting till!

Jag och MrD hade eventuellt tänkt ha en gemensam 30 års fest i slutet på sommaren om det känns rätt då.
Då han fyllde 30 var jag gravid och ingen av oss var vidare sugen på storfest.
Däremot kan det nog passa bättre nu, både i tid och i lust.
Och såklart att jag inte är gravid om man vill parta till då :)

Antar att man är "vuxen" på riktigt nu då :P
30 år - Jösses. Jag känner mig inte så "gammal".

Ska planera in att använda mina fina presentkort nu.
Ska gå till frissan, färga håret, forma/plocka ögonbrynen och färga både dem och fransarna.
Permanent böja fransarna, ta en lååång massange och efter detta har jag nog fortfarande cash kvar på presentkorten :P Köpa lite nytt smink på Make Up Store
och sen då jag är fin så kan vi gå ut på restaurang och mysa.
Kanske bo den natten på hotell.
Hur lyxigt låter inte det då ? :)

Fick även ett sent firande av morsdag då vi firade min födelsedag på den riktiga morsdagen.
Mr.D hade fixat ett superfint skal till min iPhone, och så hade han och Elton lekt med fingerfärg och gjort Eltons första teckning till mamma ♥
Sen hade de gjort en teckning med handavtryck på dem två och plats för ett avtryck av min hand.
Hur fint som helst. Jag "fick gråt" :P

 


Jeanette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback