Älskade Lilleman


Har inte skrivit nått den senaste tiden för att Elton är så jäkla sjuk.
Han har haft feber i 6 dagar, en jäkla hosta som bara river i bröstet och rinnsnuva deluxe.
Alldeles slemmig i halsen, ögoninflammation OCH öroninflammation !
Jag tycker så synd om honom och han är så trött och hängig, gnällig och klängig.
Lilla hjärtat ♥
Han har iaf fått penicillin och mollipect.
Än är det ingen förbättring och han har vaknat tre ggr sen han somnade för natten.
Han vaknar och bara gråter.
Om man bara visste vad det är som gör ont/ är fel :(
Han äter jättedåligt ,men vi får iaf in honom välling och kall fruktpure.
Mat,Gröt eller Yoghurt vill han INTE ha !
Han dricker i alla fall bra :)

Jag hoppas verkligen ni slipper denna förkylning för det är "ingen lek".
Den är envis & långdragen!
Börjar med öm hals, sedan torrhosta, sedan jätteömt svalg, sedan hosta så man håller på å svimma.
Sen känns nästa fas ungefär som att svälja taggtråd.
Jag grääät av hur ont det gjorde. Varken jag eller MrD fick dock feber.
Hela familjen åkte på denna förkylning men det tog mest på E :(

Jag har "myror i kroppen" av rastlösheten. Av att sitta inne i en evighet utan att hitta på nått.
De senaste två veckorna har jag varit ut en sväng med morsan och köpt lite blommor till balkongen, och det var faktiskt mest bara för att få komma ut och se lite människor.
Valde den bästa dagen och den bästa tiden på dygnet. Regnet öööööste ned och vart brukar de ha blommor såhär på sommaren.. Jo men utomhus ! Yeaayy :S
Fick stå och vänta till regnet "lugnade" sig och sprinta ut till nått man siktat in sig på från dörrvyn :D
Nåja det gick , och vi blev lite blöta .. Men nu är det iaf fint på balkongen.
Jag är ju så sämst på att fotografera, men jag ska försöka komma ihåg det.
Då ska ni få se Eltons rum och våran fina balkong med marin/sailor tema!

Börjar bli pissleds på tradera nu , men det var ju mer eller mindre väntat!
Efter 150 avslutade och skickade annonser finns ju risken att man blir lite leds :P
Och det blir väl en 150 st till innan jag är färdig.
Det är jobbigt ...jo , men det är härligt då man ser saldot på kontot!
Jag är mycket nöjd med summan hittills :)

Nu ska jag hänga lite tvätt då tvättmaskinen äntligen är färdig och så ta en snabbdusch.
Sedan krypa ned med mina pojkar och nanna kudde.

Vore ju kul om Elton iaf tillfrisknat till midsommar.
Inte för att vi har några direkta planer , men det är ju inte så roligt att bara sitta hemma hela dagen och häcka.

Tjing

Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback