Full Fart !


Alltså... Vilken jäkla dag!
Vid 12 började vi ranta.
Först var vi på banken, sedan åkte vi till återvinningen för att leta efter hyllplan till Eltons garderober.
Gick in i butiken och "råkade" hitta en massa kul saker.
En Music Learning Chair från Fischer Price för hela 50 pix ? :)
Flera små leksaker för en 10,a styck.
En påse med träbokstäver..förmodligen hela alfabetet, för 25 pix.
Ska användas till att stava ELTONS RUM på hans dörr :)
En sådan glasskopa som vi letat efter, en termos som vi letat efter och en lampskärm.
FYND !

Sen åkte vi hem och kastade i oss lite käk.
Och så iväg på husvisning, sen tillbaka för att hämta en ny diskmaskin, natta Elton
och så åkte Mr.D och handlade.
*Pust*

Intensivt men härligt :)
Fyndade för övrigt i måndags också på Rädda Barnens Secondhand butik i stan.
Hittade 5 st fräscha T-shirtar och en keps till lilleman.
Har kommit underfund med att jag inte diggar bodys så mycket längre.
Hmm... haha jag som har massor med bodys i nästa storlek :P

Vid kvällsmaten idag så gav jag Elton friheten att försöka äta själv.
Haha...Gröt ! Mr.D påstod att det inte var så genomtänkt att jag gjorde så ?!? ;)
Det var gröt på väggen då Elton var färdig :D
Vi ställde honom och matstolen i duschen, men.. Han tyckte det var asroligt så jag torkar gärna lite gröt !

Finns bildbevis.. Jag är bara så jäkla kass på att tömma kameran med jämna mellanrum.
Nu finns ju faktiskt bilder på hans rum också.. Men på minneskortet i kameran :P

Nå nå.. nu är det dags att nanna...hmm för länge sen !
Jag får berätta mer om dagen sedan.
Natti natti


Jeanette


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback