Min frukt

 
 
Har ni testat dessa småpåsar med fruktpuré ?
Dem är toppen !
Min son älskar båda sorterna och de är perfekta att ta med i skötväskan.
Man slipper kladd med banan ,kex och liknande i bilen, han äter kladdfritt ur påsen :)
Det är ett enkelt och snabbt mellanmål som funkar vart ni än är.
Nu på sommaren är det enkelt att ta med till stranden eller badet !
Funkar även att blanda ut en klick i lite grekisk yoghurt , eller en klick på gröten för att det ska smaka mer.
Vi har även använt dessa till efterrätt.
Elton blir galen då han ser en påse och vill ha direkt.
Jag vågar inte visa honom då jag packar väskan med en Min frukt :)
Har själv tjuvsmakat påsarna och de är riktigt goda !
Även bägarna är poppis.
Om ni inte provat ... Gör det !

 

Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback