Vi får se..


Fick höra idag att min barnsköterska tycker att jag ska anmäla hur min förlossning gick till.
Vi får väl se hur jag gör angående det. Vet inte om det skulle göra nån större skillnad.
Det var ju inte någon positiv upplevelse och jag föder iaf inte där igen, såsom det känns nu iaf !

Elton är 81 cm lång och väger 10980gram och har en stor hjärna på 50 cm :)
Han fortsätter att följa sin tokhöga kurva på längden och huvudsizen , dock har hans viktkurva dalat, vilket är logiskt med tanke på hur mycket han rör på sig nu.

Nu ska här planeras gemensam 30 års fest & grillkvällar osv. Fick en fin inbjudan till en annan gemensam födelsedagsfest igår. Ska bli roligt !
Vi får hoppas att värmen kommer tillbaka snart.
Visserligen varmt i solen idag , men det blåser ju så jäkla kallt :(

Nu ska vi mysa ned oss i soffan med lite ostbågar och glo på tv.
Elton har blivit så himla duktig på att somna i sin egen säng.
Väldans skönt att läggningarna går såpass mycket lättare nu.

Förresten, snart får vi hem en ny diskmaskin. :)
Ytterst passande då våran andra gick sönder för ett par veckor sen !
Denna gång blir det en golvmaskin då jag stört mig nått så kopiöst på förlorad bänkyta med en bänkdiskmaskin.
Sen har vi kommit på en überfiffig lösning med att "bygga igen" en av dörröppningarna till köket från vardagsrummet. Betydligt lättare att möblera rymligt nu!

Tjing !

Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback