Stora killen !

I helgen installerade Mr.D den nya bilbarnstolen för våran stora kille.
Vi fick en spretans bilstol av farfar Ludde. Tusen tack !
Blev en Acta Graco Cosmic.
Det händer så mycket och idag har han lärt sig att ta sig framåt. Han ålar/krälar efter leksaker och man blir så löjligt mallig att man spricker ! =) Min mamma var här och fick se ,och jag lyckades också fånga detta på film och mms,ade till Mr D så även han fick se den första gången han tar sig fram för "egen maskin"




Helgen spenderades med flera långprommisar då det bjöds på solsken utomhus.
Vi fick nygräddade våfflor med hjortronsylt och grädde hos min mormor på lördagen.
Babysim på söndagen & eftersom jag inte får bada med mina stygn så lekte jag fotograf.
Fick en del riktigt fina bilder. Bjussar på två =)



Bytte gardiner och påtade på hemma och hade en mysig helg. Ikväll ska vi byta kökslampa !
Tror aldrig jag har haft sådant tålamod med förändring . + Poäng till mig ! =)

Har börjat förbereda inför dopet lite smått. Är glatt förväntansfull inför denna dagen
Min fina vän Linda har lovat att göra en tårta till dopet & hon gör så himla fina tårtor. Sen har goa mormor lovat att baka nått gott. Ska få ett supersmarrigt recept på fyllning till en smörgåstårta av Emilie och mammsen har lovat att hjälpa mig att göra smörgåstårtorna ♥
Idag såg jag att Elton har en tand som precis är påväg att titta fram i överkäken - Tand nr 3.


Tjing
♥ Jeanette



Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad söt han är :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback