Hemma

Jag tänkte visa lite bilder från mitt hem :

 

Farfars gammla byrå och min coola bauta lampa. - Vardagsrum



Fondvägg, Gammalt vackert skåp, och fåtöljen - Vardagsrum



Lite av köket fick ni ju se i ett tidigare inlägg:

http://zcrollans.blogg.se/2010/march/tjuvar-i-farten.html



Tänkte även visa lite av det färdiga badrummet.
Bara tråkigt att jag inte hade några före bilder så ni hade sett vilken grym skillnad det är !



Golv colööör



Vägg colööör




Tillsammans , med mina gröna detaljer.



Kakelfogarna är inte målade ännu. Det ska bli vita så allt "smälter" ihop bättre och ser fräschare ut.




Älskar min "smala" tvättmaskin. Visst e den lite cool ?
Samma höjd som en vanlig men hälften så djup.

Det är jättesvårt att få det lilla badrummet snyggt på bild.
Men jag är iaf helnöjd !

Innan renovering var det aprikost golv som var fläckigt och ojämt.
Vit duschvägg med blåa "skvätt" märken på och på ena kortsidan en stor brun mystisk fläck som inte gick bort hur mycket man än gnuggade och vad man än använde för rengöringsmedel.

Om ni kan visualisera det så kanske ni förstår varför jag är så nöjd nu ? :)
Och jag har en blandare i handfatet *Yeajj*

Det blev mycket bilder... Hmm blir ju iof ännu mer sen.
Tänkte visa mina favorit saker hemifrån.


Jeanette




bloglovin

Kommentarer
Postat av: Helena

Supernice :)

Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Vilket sjukt fint hem.



Önskar jag också hade sådär fint! Jag har nämligen världens värsta tapeter, så jag har inte börjat hänga upp något på väggarna ännu tills det är tapetserat.



Ska fixa det till maj senast! Skärpning på mig, har skjutit upp det ett år nu ungefär haha.

2010-03-16 @ 13:53:04
URL: http://tobys.se
Postat av: a n h n g u y e n

nej gud va fint du har det där! :D.

2010-03-17 @ 17:25:17
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/
Postat av: Lina Lindström

Hej! undrar vart du köpt din smala tvättmaskin?

2012-10-26 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback